Виробник стверджує, що інструмент тягне зусилля 300Н.м. Із цим моментом можна розібрати весь Камазовський мотор. Але ні... думаю тільки половину від заявленого видає. І це дуже засмутило ((Було навіть бажання здати назад, але вирішив залишити а доглянути щось помічніше. Півроку активного користування. Поки працює
Відмінний гайковерт. Брав з акумулятором до СВО за 20 тис. руб, що цілком виправдано. За нинішню ціну не взяв би! Інструмент працює чудово. Через трохи більше року здохнув Акум.
Довго не міг наважитися на покупку даного гайковерта, коротше купив. Відразу випробував у справі на відкручування колісних болтів на легковому авто, гайковерт впорався досить легко навіть не на максимальному режимі, після закручування болта назад балонником дотягнути не зміг, що приємно здивувало. На шурупах особливо не тренувався. Використовував акумулятор на 4а/год Lihd повністю заряджений, який працює приблизно 1,5 року. Загалом покупкою задоволений.
За заявкою виробника на відварювання 480 н/м на загортання 300н/м і вистачає цього на притиск. Гайки затягнуті в 200н/м за динамометричним ключем (максимум на ключі) відвертає, ступичну гайку вистачає сил відкрутити, стійки стабілізатора, кульові та болти сайлентблоків теж, а ось на колісні болти його не завжди вистачає (які затягнуті більше ніж 200н/м, але явно не більше 480 що може відкручувати гайковерт) припускаю це через конус на болтах, тому все одно доводиться використовувати комір в деяких випадках. Пробував ламати їм болти міцністю 8.8 діаметр 10 (головка на 17) та діаметр 12 (головка19) відриває бошку в легку. В цілому все добре, але якщо є можливість беріть на 400н/м, там на зрив вже 600 н/м на зрив, щоб не використовувати ручні коміри для перетягнутих колісних гайок.
Відмінно показав себе в роботі, будь-які гайки знімає з місця менше ніж за 10 секунд, причому кілька років ніхто не крутив жодного разу, навіть у WD40 їх не треба залишати відмочуватися. Навіть із малоємним акумулятором працює легко.
брав для заміни шин на машинах сімейства. вчора пройшов тестування на кількох машинах – покупкою задоволені. Буде незамінним при зміні шин. Далі тестуватимемо на закручуванні саморізів з 6-гранною головкою в металочерепицю.
Що можна покращити якщо поки що все влаштовує. Відкручує те, що руками відкручувати не зручно від слова зовсім наприклад гайку кріплення пружини амортизатора в польових умовах без лещат та іншого підручного інструменту.