перевіряйте мастило в редукторі! її там небагато, а при нагріванні вона починає сочитися через кнопку блокування та шпиндель. така ж фігня і з бороздоробом на основі цієї ушм
не фіксується клавіша увімкнення. Так і не зрозумів, у чому проблема. дивно виглядає УШМ, у якої весь час потрібно тримати натиснутою кнопку включення. але так як це єдиний варіант з малою вагою та великою гарантією довелося зупинитися на ній. хотілося б відзначити сервіс менеджерів, намагалися допомогти, але, на жаль, мабуть якісь проблеми у німців
не фіксується клавіша живлення. Так і не зрозумів, у чому проблема. дивно виглядає УШМ, у якої весь час потрібно тримати натиснутою кнопку включення. але так як це єдиний варіант з малою вагою та великою гарантією довелося зупинитися на ній. хотілося б відзначити сервіс менеджерів, намагалися допомогти, але, на жаль, мабуть якісь проблеми у німців