Компресор ABAC Montecarlo L30P, фітинги-швидкознімання, шланг-кисневий, внутрішній діаметр-9 мм, довжина-10 м. Ступову гайку ВАЗ 2111 не взяв, зривав коміром, далі нормально, відкрутилася аж гаряча. Колісні болти просто не помітив, віжок і все. Коротше feel the power! Валіза і набір головок дуже до речі. Наполегливо рекомендую.
Гайковерт чудово підійшов до мого старенького компресора, прямо як для нього зроблений був. Підключається легко, не пропускає повітря взагалі. Потужність і швидкість непогану видає за свою ціну саме те. До якості деталей теж претензій немає, не ламкі, на відміну від деяких інших моделей, які у мене були, то з курком біда то з механізмом.
Раніше якось холодно ставився до пневми. Звик напевно просто на електроінструменті працювати. Тому компресор мінімальні завдання виконував. Потім вирішив взяти спробувати вибрав за рахунок ціни цей гайковерт. Норм тепер по потребі завжди під рукою. З колесами при перевзутті з зими на літо норм впорався, також голову скидав з двигуна теж з ним.
Спочатку підключився через помаранчевий швидкістю - крутить вхолосту ледве-ледь. Поїхав на ринок, купив шланг 9мм кисневий, півдюймовий згін, кран кульовий, хомути та штуцер під шланг 10мм. Викрутив пробку на ресивера (компресор одноголова ремеза 24 літри), туди все водопровідне господарство прикрутив, шланг на хомути одягнув. Мінімальний діаметр вийшов 9мм у магістралі і без будь-яких швидкознімань. Колісні гайки відкрутилися 19 з 20, 20-у не зміг штатним балонником без подовжувача стронути, метровий подовжувач вирішив питання. На першому розподілі загорнув гайки назад після зміни гуми, трохи
Працює без проблем, на сервісі взяв під компресор мій ідеально підійшов. Відмінно відкручує болти. Жодних проблем з обслуговуванням, простий якісний механізм. Зберігається у кейсі, що зручно. Хоча останнім часом я його навіть не знімаю зі шланга.
Можна їм відкручувати та закручувати, за рахунок перемикання обертання. Також регулюється зусилля, щоб не зривати різьблення саме те. Цінник хороший і кейс в комплекті є, щоб не кидати будь-де, хоча все одно забуваю зазвичай його упаковати. Рукоятка добре охоплюється, у руці не ковзає.
Простий, зручний. ніяких проблем в обслуговуванні, не клініт не пропускає. Як на мене, все в ньому не погано, навіть сам матеріал з чого він зібраний норм. Легко чіпляється до компресора крутить добре.
Начитався усіляких відгуків, що він не крутить і т.п. Все ж таки взяв. Підключив до компресора 160л/хв та ресивером 24л. Шланг 8х10мм 10метрів. Ресивера вистачає на 1 колесо (5 гайок). Потім вмикається компресор, доки міняю колесо. На шлангу тиск при пуску падає на 2 бари, зовсім без шланга на 4. Так що шланг все одно вузьке місце. Візьму 10мм внутрішній діаметр та 5м довжини. Хоча й на моєму все працює. Напевно ресивер 50л буде оптимальним.
За свою ціну гарний гайковерт. Брали під вантажний автомобіль, справляється майже зовсім, від коробок, до півосей. Буває, звичайно, щось з труби зривати треба, але в цілому дрібниці. Показує себе добре, головне маслом вчасно годувати. Є другий кінтонік, що коштує дорожче, але різниці не побачив, більше залежить від компресора.
Не може навіть колісний болт відкрутити на Вазі, а вже про заявлені мах болтах на 27 і мріяти не варто! Балонником вручну особливо не напружуючись послаблюєш болт тільки потім починає обертати, при закручуванні та ж історія, після гайковерта затягуєш спокійно вручну балонником болт! Що це взагалі за гайковерт якщо навіть з колісним болтом упоратися не може! Фігня повна! Все обертання можна рукою втримати! Брав на подарунок, спробував, зрозумів що нісенітниця, здав назад, теж не без геморою, ледь прийняли (мотивуючи тим що він же працює! а перевірку моменту робіть самі за свої гроші, а їх сервіс центри цього не вміють... марення! московських менеджерів все вирішується дуже довго моторошно і дуже неохоче, до регіоналів питань немає гроші повернули) Ні кому не раджу такого геммору! Беріть потужніше...
Працює з баком на 50 л 8 атм, ставлю 6,5 на виході. Не знаю хто там що каже про колеса. На ЛР4 крутить правильно затягнуті колеса без проблем туди й назад. На одиниці тягне близько 140 н/м ключем проходили перевіряли. Витрата повітря такий параметр сумнівний. його потрібно враховувати, якщо ви крутите одночасно купу інструменту. Але не тоді коли ви його купуєте у гараж собі колеса крутити. У мене компресор 200 або 220 літрів на хвилину. Витрата 360 але подумайте скільки ви крутите реально. Так компресор включиться але на заміну одного колеса без перерви 50л бака вистачає, а поки переходите до іншого вже все накачається. Для гаража раджу. Дуже зручно.
Ще забув сказати. На шлангу стоять швидкознімання. Все працює. Колеса затягувати потрібно без фанатизму, гайки на шпильках 90-100 Нм, болти 100-110. Якщо колесо погано встановлено спочатку і нерівномірно затягнуте, то при експлуатації воно сяде так, що зростає навантаження на частину гайок або болтів і потрібно вже не 100 а більше Н.м. І ще. Тиск максимальний, це не тиск який виставлений на компресорі, а те, що проходить через інструмент у роботі. Поставте 6,5 рекомендовані та натисніть на курок. У кращому разі буде 4 на індикаторі. Це зі шлангом. На інструменті ще менше. І шланг - це опір... Швидкознімання коротке і не сильно впливає, в ньому потік розганяється в звуженні. А ось довгий і тонкий шланг є серйозна перешкода. Я так думаю ...!
Інструмент гідний, підключений до шлангу 12 мл, як закручує, так і закручує, до нього потрібен шланг не менше 12 мл внутрішній діаметр, а то ні що ви їм не відкрутите! Особливо болти, що прикипіли!
Не відкручує гайки на колесах навіть при затяжці в 100Нм, особисто перевірив затягнув динамо ключем відразу спробував їм відкрутити НЕ БЕРЕ, компресор у мене сильний, шланг 10мм, так що марна річ!
Нд? чудово. Кручу їм тільки колісні болти/гайки при сезонному перевзутті сімейних машин (4шт) - для цього і купував. Жодного разу не було проблем. Компресор фубаг 50л. Купував за 5300? років 5 тому.
Після придбання підключив до компресора через кисневий шланг довжиною 10 мертів. У такому виконанні закручував на ура про откручивать відмовився навіть ті гайки що закручував сам. Спочатку було засмутився, але потім врізав у ресивер компресора кран 1/2, всі штуцери та йоржики з внутрішнім отвором 9 мм. Шланг все той же кисневий і для зручності наприкінці швидкого рапід євро. Тільки після таких маніпуляцій гайковерт задихав на повні груди.
Дуже потрібна річ на сервісі. Крутить добре, ламатися тут нічого по моєму взагалі. Відмінний набір з гарним кейсом. До компресора підключаю без танців з бубном і одразу в роботу.
Норм виходить їм зривати і гайки, що прикипіли, але звичайно залежить від розміру головки. Принесли на 25, я там і не зміг зірвати. Звичайний пневмо гайковерт, якість хороша, ціна прийнятна. Рукоятка цілком зручна, головне не ковзає. Брав тому що метабо, і компресс та інструменти, коротше топлю за зелених)
Зручний гайковерт, але не підходить для мого компрессора.он у мене на 24л. Але це рішення, т.к. я збільшуватиму ресивер. На ресивери в 350л гайки на колесах відкручує. А так поки що в ручну зриваю гайки потім гайковерт відкручує-закручує і потім дотягую в ручну. Загалом інструментом задоволений. Рекомендую.
загалом на роботі в сервісі авто, дуже зручно з ним, до компресора зачепив і все, що треба, відкручує і загвинчує. Якщо компресор звичайно не слабкий гаражного типу щоб колосі піддувати) а нормальний з добрим тиском на виході.
Вибирав гайковерт з не дуже дорогого сегмента, моделі трохи дешевше за відгуками були із завищеним моментом, що крутить. Зрештою придбав цей і не пошкодував. Підключив до компресора через 10мм шланг. Розбирав передню підвіску повністю на цивіку, проблем не склали навіть ступичні гайки (для цього довелося докупити ударну головку на 32), решта кріплення відкручувалась без жодних проблем. Порадував витрати повітря. Компресор з ресивером на 50 літрів включався набагато рідше, ніж при використанні пневмотріскачки. При цьому швидкість відкручування болтів не йде в жодне порівняння.
В основному використовую для відгвинчування та загвинчування коліс своїх автомобілів та квадроциклів, зі своїми прямими функціями справляється на ура, купував у комплекті з підкатним домкратом, і тепер операція заміни літніх коліс на зимові та назад відбувається швидко легко і невимушено. До використання однозначно рекомендую, але не забувайте, що Вам ще знадобиться хороший, бажано на 10Атм компресор і довгий гумовий шланг. Але тим не менш однозначно це того варте, адже живемо один раз .........
Хороший набір головок і зручний кейс в комплекті йде. Не важкий і міцний корпус. Проблем при роботі ніяких не виникло, крутить чітко і відкручує добре, відмінно підійшов мій компресор, так само від метабо.
Купував два, для роботи на сервісі, тільки відразу кажу, слабкий дешевий компресор не варто підключати, вистачає не на довго. За якістю все чудово, працювати зручно та підключати просто. Жаль гарантія не велика. Курок легко натискається, і зовсім не бовтається.
Брав у гараж на компресор, ціна влаштувала, бренд начебто відомий його і взяв. Поки задоволений, добре крутить. Якість хороша і обслуговування проста. У руці зручний та не важкий.
Дуже суперечлива іграшка. З одного боку, її стеля – це незакисні колісні гайки. З іншого боку, можна багато всього розібрати (наприклад, двигун), не побоюючись, що вириває кріплення разом із м
Нажаль. цей гайковерт не справляється ні з чим. хоч підключай його до компресора хоч підключай його до центральної системи в цеху. і рекомендували його продавці. хоч і сам йшов за ним навмисно. почитавши хвалені відгуки.
Для досягнення зазначених у документації параметрів необхідно забезпечити належну кількість та тиск повітря! Підключити без завужень шланг. При недостатній продуктивності компресора робити паузи в роботі, (Для шиномонтажу забезпечується особливостями техпроцесу) Періодично забезпечувати мастило (Додавати кілька крапель олії в повітропровід)
Багато читав відгуків, сумнівався, шкода було 12т на потужний Метабо (900) без кейсу, навіть, в результаті взяв цей і не пошкодував, чудова річ! Брав в основному для сезонного перевзуття, колісний болт під головку на 17, на литих 17 дисках відкручує з першого удару за секунду, ніби той не закручений зовсім, не напружується взагалі! У першому положенні закручує колісний болт трохи не дотягуючи до норми і балонником підтягую градусів на 10-20, на другому положенні думаю перетягне. За такі гроші можна взяти китайця з сумнівними характеристиками і, як показують тести на ютубі, показання завищені вдвічі приблизно, отже, сила удару буде приблизно як у цього Метабо. Для Газелі не перевіряв, може і не потягне, але для легкового а/м чудовий варіант. Не забувайте, що для пневмоінструменту з великою витратою повітря потрібний шланг мінімум 8, а краще 10 мм внутрішній діаметр. У мене шланг 10 метрів метабовський синій 10мм внутрішній діаметр на швидкозніманнях і чудово все працює, болтоверт прям вищить, робочий тиск 6,5-7, але думаю підійде і кисневий внутрішній шланг 9 мм. Шланг на 8 мм не перевіряв. Все забирається в нормальний кейс, дуже зручно. Залишилося докупити головки з пластиковою окантовкою для литих дисків, щоб не дряпалися.
Купував для гаража все відкручує, користуюся півроку з мінусів компресор слабенький потрібен потужніший. А так стійки на рено лише за допомогою його відкрутили. Без нього шестигранник у кіску звивався і не зірвав.
НЕ ДЛЯ СЕЗОННОЇ ЗМІНИ ГУМИ!!! Купив, обмив, підключив і ... З гріхом навпіл відкрутив 2 болта з 5 на колесі (звичайна бюджетна ** візок з болтами під головку на 17) ... вирішив, що я сам винен, 18 метрів шланга, всередині 9мм зі стандартного роз
Купив в Уфі в планеті два набори, почитавши відгуки на магазин. а треба було прочитати на решті сайтів. Не чекав від Metabo такої каверзи. Це не гайковерт, а пневмо-викрутка. він не може відкрутити жодну гайку. навіть ту, що сам закрутить. Це просто візерунок. Шланг із внутрішнім діаметром 10мм. компресор Metabo на 50 л. Була б можливість повернути, повернув би одразу.