- Головна
- Контакти
Контакти
Ми завжди готові допомогти вам з будь-якими запитаннями чи потребами. Наша команда професіоналів відповість на ваші запити в найкоротші терміни. Використовуйте вказані контакти, щоб зв'язатися з нами, або заповніть форму зворотного зв'язку, і ми передзвонимо вам. Ваші побажання важливі для нас, і ми прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів!
Назва компанії
Metabo KHK( ТОВ Metabo KHK )
Адреси магазинів:
м. Харків, вул.Сухумська, 24
м. Харків, пр.Гагаріна, 38 (Тимчасово магазин не працює)
Графік роботи:
Пн-Сб 09:00—18:00,
Неділя — вихідний
Увага! Уточнюйте, будь-ласка, наявність товару в магазині, який ви хотіли б подивитись наживо чи купити. Це потрібно задля того, щоб поставити товар у резерв чи перемістити в магазин до вашого приїзду.
Телефони відділу продажів:
З приводу технічних питань
Соц мережі
Також можна зв'язатись з нами по e-mail:
Як до нас дістатись:
Запитання та відповіді
Як я можу зв'язатися із вашою компанією?
Ви можете зв'язатися з нами за допомогою телефону, електронної пошти або за допомогою форми зворотного зв'язку на нашому сайті. Всі контактні дані наведено на цій сторінці.
Коли ви працюєте?
Наш годинник роботи — з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00. У вихідні ми відпочиваємо.
Чи можу я замовити зворотній дзвінок?
Так, ви можете залишити свій номер телефону, і наш спеціаліст зв'яжеться з вами у зручний для вас час.
Як довго чекати на мій запит?
Ми намагаємось відповісти на всі запити протягом 24 годин. Якщо ваше питання термінове, будь ласка, зателефонуйте нам.
Чи можу я відвідати ваш офіс?
Так, ми будемо раді бачити вас у нашому офісі. Будь ласка, зв'яжіться з нами заздалегідь, щоб узгодити час візиту.
Якою є ваша політика конфіденційності?
Ми суворо дотримуємось політики конфіденційності і не передаємо ваші особисті дані третім особам. Додаткову інформацію ви можете знайти у відповідному розділі на нашому сайті.
Чи можна зв'язатися з вами через соціальні мережі?
Так, ви можете стежити за нашими новинами та зв'язатися з нами через наші сторінки в соціальних мережах. Посилання на них знаходяться нижче.
Що робити, якщо я не отримав відповіді на своє запитання?
Якщо ви не отримали відповіді, будь ласка, перевірте папку "Спам" у електронній пошті. Ви також можете повторно надіслати запит або зателефонувати нам безпосередньо.
Де моє замовлення?
Статус онлайн-замовлення можна уточнити, звернувшись на лінію контакт-центру за номером телефону: +38 (099) 316-76-36
Умови повернення товару
Ми прагнемо, щоб ви були задоволені своєю покупкою. Якщо з якихось причин ви не задоволені отриманим товаром, ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту покупки. Товар повинен бути в оригінальному стані, не використовувався і з усіма супутніми документами. Для повернення, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки, і ми надамо вам інструкції щодо процесу повернення. Ваші права споживача завжди на першому місці!
Як відмінити замовлення?
Зв'яжіться з нами: Напишіть на нашу електронну пошту або зателефонуйте за вказаним номером телефону якнайшвидше. Переконайтеся, що у вас є під рукою інформація про замовлення, така як номер замовлення та ваші контактні дані.
Підтвердження скасування: Ми підтвердимо ваше скасування та повідомимо вас про подальші дії. Якщо ваше замовлення ще не було відправлено, ми зробимо все можливе, щоб його скасувати.
Повернення коштів: У разі, якщо оплату вже було здійснено, повернення коштів буде здійснено відповідно до наших умов повернення. Зазвичай це займає від 3 до 10 робочих днів, залежно від способу оплати.