Ми завжди готові допомогти вам з будь-якими запитаннями чи потребами. Наша команда професіоналів відповість на ваші запити в найкоротші терміни. Використовуйте вказані контакти, щоб зв'язатися з нами, або заповніть форму зворотного зв'язку, і ми передзвонимо вам. Ваші побажання важливі для нас, і ми прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів!

Назва компанії

Metabo KHK( ТОВ Metabo KHK )

Адреси магазинів:

м. Харків, вул.Сухумська, 24

м. Харків, пр.Гагаріна, 38 (Тимчасово магазин не працює)

Графік роботи:

Пн-Сб 09:00—18:00,

Неділя — вихідний

Увага! Уточнюйте, будь-ласка, наявність товару в магазині, який ви хотіли б подивитись наживо чи купити. Це потрібно задля того, щоб поставити товар у резерв чи перемістити в магазин до вашого приїзду.

Телефони відділу продажів:

+380993167636

+380661798290

З приводу технічних питань

+380506407783

Соц мережі

Facebook

Telegram

Viber

Instagram

Також можна зв'язатись з нами по e-mail:

[email protected]

Як до нас дістатись:


Запитання та відповіді

Як я можу зв'язатися із вашою компанією?

Ви можете зв'язатися з нами за допомогою телефону, електронної пошти або за допомогою форми зворотного зв'язку на нашому сайті. Всі контактні дані наведено на цій сторінці.

Коли ви працюєте?

Наш годинник роботи — з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00. У вихідні ми відпочиваємо.

Чи можу я замовити зворотній дзвінок?

Так, ви можете залишити свій номер телефону, і наш спеціаліст зв'яжеться з вами у зручний для вас час.

Як довго чекати на мій запит?

Ми намагаємось відповісти на всі запити протягом 24 годин. Якщо ваше питання термінове, будь ласка, зателефонуйте нам.

Чи можу я відвідати ваш офіс?

Так, ми будемо раді бачити вас у нашому офісі. Будь ласка, зв'яжіться з нами заздалегідь, щоб узгодити час візиту.

Якою є ваша політика конфіденційності?

Ми суворо дотримуємось політики конфіденційності і не передаємо ваші особисті дані третім особам. Додаткову інформацію ви можете знайти у відповідному розділі на нашому сайті.

Чи можна зв'язатися з вами через соціальні мережі?

Так, ви можете стежити за нашими новинами та зв'язатися з нами через наші сторінки в соціальних мережах. Посилання на них знаходяться нижче.

Що робити, якщо я не отримав відповіді на своє запитання?

Якщо ви не отримали відповіді, будь ласка, перевірте папку "Спам" у електронній пошті. Ви також можете повторно надіслати запит або зателефонувати нам безпосередньо.

Де моє замовлення?

Статус онлайн-замовлення можна уточнити, звернувшись на лінію контакт-центру за номером телефону: +38 (099) 316-76-36

Умови повернення товару

Ми прагнемо, щоб ви були задоволені своєю покупкою. Якщо з якихось причин ви не задоволені отриманим товаром, ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту покупки. Товар повинен бути в оригінальному стані, не використовувався і з усіма супутніми документами. Для повернення, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки, і ми надамо вам інструкції щодо процесу повернення. Ваші права споживача завжди на першому місці!

Як відмінити замовлення?

Зв'яжіться з нами: Напишіть на нашу електронну пошту або зателефонуйте за вказаним номером телефону якнайшвидше. Переконайтеся, що у вас є під рукою інформація про замовлення, така як номер замовлення та ваші контактні дані.

Підтвердження скасування: Ми підтвердимо ваше скасування та повідомимо вас про подальші дії. Якщо ваше замовлення ще не було відправлено, ми зробимо все можливе, щоб його скасувати.

Повернення коштів: У разі, якщо оплату вже було здійснено, повернення коштів буде здійснено відповідно до наших умов повернення. Зазвичай це займає від 3 до 10 робочих днів, залежно від способу оплати.